FANDOM

Wymiana (交換, Kōkan) jest szóstym tomem mangi Death Note.

Streszczenie Edytuj

Light i L są naocznymi świadkami „narady śmierci”, podczas której staje się jasne, że ktoś z Yotsuby ma bezpośredni związek z Kirą. By odkryć prawdę, Misa przenika do firmy i zdobywa zaufanie podejrzanych. Wówczas niespodziewanie kontaktuje się z nią pewna osoba…! Kto to jest?! Kto okaże się Kirą z Yotsuby?!

Myśl autora Edytuj

Wczoraj po raz pierwszy zobaczyłem mój własny szkielet. Muszę przyznać, że było to dla mnie swojego rodzaju szokiem. Hm. Zauważyłem, że dość często piszę w tym miejscu o kościach. Może dlatego, że ciągle rysuję bogów śmierci?Takeshi Obata

Rozdziały Edytuj

Page 44. Następca Edytuj

Page 45. Bez sensu Edytuj

Page 46. Niedopasowanie Edytuj

Page 47. Wyprzedzenie Edytuj

Page 48. Wymiana Edytuj

Page 49. Doniczka Edytuj

Page 50. Yotsuba Edytuj

Page 51. Pomyłka Edytuj

Page 52. O mały włos Edytuj

Zasady zawarte w tomie Edytuj

  • Jeśli ktoś posiada dwa lub więcej notesów, może wyobrazić sobie wygląd ofiary, wpisać jej imię i nazwisko do jednego notesu, a przyczynę śmierci do innego - zostanie to potraktowane jako jeden wpis i ofiara umrze. Kolejność wpisywania nie jest istotna - można najpierw wpisać przyczynę śmierci w jednym notesie, a następnie imię i nazwisko ofiary w drugim.
  • Zasada ta dotyczy również współpracy dwóch właścicieli Death Note'ów, wówczas jednak muszą oni nawzajem dotknąć swoich notesów.
  • Osoba, która straciła prawa własności Death Note'a, przestanie widzieć i słyszeć przypisanego mu Boga Śmierci. Nie dotyczy to jednak osób, które dotknęły notesu nie będąc jego właścicielem.
  • W związku z powyższym, osoby, które dotknęły notesu, nie będąc jego właścicielami będą widziały i słyszały Boga Śmierci tak długo, dopóki same nie wejdą w posiadanie tego notesu, po czym nie stracą jego praw własności.
  • Właściciel Death Note'a nie może zostać zabity przez Boga Śmierci przebywającego w Świecie Bogów Śmierci.
  • Nie może tego dokonać również Bóg Śmierci, który przybędzie do Świata Ludzi specjalnie po to, by zabić właściciela notesu.
  • Właściciela notesu może zabić tylko Bóg Śmierci, którego notes aktualnie znajduje się w rękach człowieka.
  • Jeżeli imię i nazwisko ofiary zostanie błędnie zapisane cztery razy, Death Note przestanie działać w odniesieniu do tej osoby. Jeśli jednak błąd zostanie popełniony specjalnie, osoba, która dokonała wpisu umrze.
  • Death Note nie przestanie działać w odniesieniu do osoby, której imię i nazwisko specjalnie wpisano błędnie cztery razy.
  • Istnieją Bogowie Śmierci płci męskiej oraz żeńskiej. Nie mogą oni jednak uprawiać seksu, ani między sobą, ani z ludźmi.

Nawigacja Edytuj