Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Takagi (高木, Takagi) jest policyjnym inspektorem pojawiającym się jedynie w mandze. Razem z N-Suke Yamanaką prowadzą śledztwo w sprawie śmierci pięciorga uczniów, zmarłych na zawał.

Wygląd[]

Takagi ma bardzo ciemne, półdługie włosy, sięgające oczu. Jego twarz jest pociągła, oczy ciemne a uszy lekko odstające. Ubiera się zawsze w służbowy, ciemny garnitur, koszulę i zawsze ma zawiązany krawat.

Osobowość[]

Historia[]

Fabuła[]

Rozdział pilotażowy[]

Takagi, wraz ze swoim przełożonym, N-Suke Yamanaką mają za zadanie zbadać szkołę Tarō Kagamiego, aby znaleźć przyczynę śmierci pięciu uczniów, którzy zmarli na zawał. Wkrótce potem przesłuchują Miurę, ponieważ ten był zastraszany właśnie przez zmarłych. Po rozmowie z nim, udają się do domu Tarō Kagamiego, aby zadać mu kilka pytań, ponieważ tak jak w przypadku Miury, Taro także był ofiarą zmarłych zbirów.

Ciekawostki[]

  • „Takagi” nie jest jego prawdziwym imieniem, jak stwierdzono na początku rozdziału pilotażowego, wszystkie „ofiary” miały zmienione imiona w celu ochrony ich tożsamości. W notatniku Miury wpisany jest jako „Takagikeiji”.

Cytaty[]

Gdybym miał taką zdolność… zabiłbym wszystkich ludzi, o których myślę, że bez nich świat będzie lepszy. Wtedy stworzyłbym spokojny świat tylko z tymi, którzy mieliby dobre serca.odpowiedź Takagiego na pytanie N-Suke Yamanakiego

Odniesienia[]

Nawigacja[]

Advertisement