Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki
Ten fragment artykułu wymaga dopracowania!
Trzeba w nim dopracować odwołania do mangi i fabułę. Pomóż projektowi Death Note Wiki, i rozbuduj go. Będziemy wdzięczni za każdą pomoc.

Nienazwana Amane (弥, Amane) to siostra Misy Amane. Obydwie straciły pozostałą rodzinę podczas napaści na ich dom rodzinny. Zostaje wspomniana tylko w mandze.

Historia[]

Urodziła się w Kioto, w Japonii jako córka Pani i Pana Amane. Niedługo po niej urodziła się jej siostra - Misa Amane. Po kilkunastu latach dom rodziny Amane został obrabowany. Rodzice dziewcząt nakryli rabusia, który zabił ich, aby uniknąć pozostawienia świadków. Misa widziała to. W trakcie rozprawy, pomimo słów Misy sprawca został uniewinniony z powodu braku dowodów. Jakiś czas później morderca został zabity przez Kirę. Nie wiadomo jak zareagowała na to siostra Misy.

Kilka tygodni później Misa wyprowadziła się z Kioto do Tokio, lecz jej siostra nadal mieszka w rodzinnym mieście.

Fabuła[]

Inne serie[]

Siostra Misy jest wspominana tylko w mandze, jednak w filmach life-action Misa zamiast siostry posiada młodszego brata, który ginie razem z rodzicami w chwili spotkania w ich domu rabusia.

Odniesienia[]

Nawigacja[]

Advertisement