Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Ranking Shinigamich to system, w którym każdy Shinigami ma przynależną do niego rangę.

Informacje[]

Shinigami są uszeregowani od największego, do najniższego stopniem - najmniejsze liczby są najwyżej. Znane jest tylko 13 miejsc w rankingu, chociaż Shinigamich jest dużo więcej. Jedyną osobą poza rankingiem jest Król Shinigamich.

Nie wydaje się, aby ranking ten miał wpływ na cokolwiek, jednak Ci o wyższej randze zdają się być bliżej Króla Shinigamich.

Ciekawostki[]

System rankingu Shinigamich składa się z liczb, a każdy z Shinigamich ma inny poziom, w serii pilotażowej wspomniany jest inny ranking - jeden z Shinigamich mówi Ryūkowi, że nic dziwnego, że ten jest Shinigamim C-rangi, skoro ciągle traci swój Notatnik. Sugeruje tym, że istnieje jakiś alternatywny ranking, w którym wiele osób należeć może do jednej rangi.

Rangi Shinigamich[]

Znana/y jako Ranga Informacje
Ponad rankingiem Król Shinigami (死神大王, Shinigami Daiō), znany także jako Król Śmierci, jest władcą wszystkich Shinigami w Królestwie Shinigami.
Nu- profilowe

Nu

I Nu (ヌ, Nu) jest Shinigamim z ciałem pokrytym oczami. Nu jest najpotężniejszą żyjącą Shinigami; jej moc jest mniejsza jedynie od mocy Króla Bogów Śmierci.
II Armonia Jastin Beyondllemason (アラモニア・ジャスティン・ビヨンドルメーソン, Aramonia Jasutin Biyondorumēson), znany również jako „Szkielet zdobiony klejnotami” (ang. Jewel Skeleton), jest Shinigamim, który informuje Shidō o kradzieży jego notatnika, której dopuścił się Ryūk. Postać znana jest też pod imieniem „Armonia Justin Beyondormason” – jest to wersja zangielszczona.
III Daril Ghiroza jest Shinigamim zamieszkującym Świat Shinigami.
Rem - profilowe

Rem

IV Rem (レム, Remu) to Shinigami - bogini śmierci, która podarowała Misie Amane Notatnik śmierci, którego pierwotnym właścicielem był Shinigami Jealous, ona sama zaś po poznaniu Misy zaczęła być z nią dość blisko związana.
V Zellogi (Jap. ゼルオギー, Zeruogī) jest Shinigamim zamieszkującym Świat Shinigami. Jego japońskie imię to Zerhogie.
VI Ryūk (リューク, Ryūku) to jeden z bohaterów anime i mangi Death Note. Jest Shinigamim (Bogiem Śmierci), który z nudów postanawia uzyskać drugi Notatnik śmierci od Króla Shinigami ze swojego świata i upuścić go w ludzkim świecie, aby zobaczyć ewentualny efekt takiego działania.
VII Gook (グック, Gukku) to Shinigami, żyjący w Królestwie Shinigami.
VIII Shidō (シドウ, Shidō) - jest to Shinigami, którego Notatnik śmierci został skradziony przez Ryūka. Zanim sobie to uświadamia, Notatnik wielokrotnie zmienia właściciela i trafia aż do gangu Mello (konkretnie do jego podwładnego, Jacka Neylona).
IX Mīdora (Jap. ミードラ, Mīdora) - jest Shinigami występującym wyłącznie w rozdziale Death Note One-Shot Special.
X Shiningami żyjący w świecie Shiningami.
XI Shiningami żyjący w świecie Shiningami.
XII Shiningami żyjący w świecie Shiningami.
XIII Jealou (ジェラス, Jerasu, pol. Zazdrość) – Shinigami, który w wyniku miłości uratował Misę Amane przed śmiercią. Jealousa widzimy tylko we wspomnieniach Rem.
Nieznana ranga Nienazwany Shinigami pojawia się tylko w filmie Death Note Relight: Visions of a God. Jest jednym z mieszkańców Świata Shinigami.
Nieznana ranga Jest jednym z mieszkańców Świata Shinigami.
Nieznana ranga Bepo to Shinigami, pojawiający się w filmach Death Note: New Generation i Death Note: Light Up The New World. Związany jest z Sakurą Aoi z którą też wymienił Oczy Shinigami.
Nieznana ranga Ahma (zwana też jako Aama) to Shinigami, pojawiająca się w filmach Death Note: New Generation i Death Note: Light Up The New World.

Nawigacja[]

Advertisement