Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Jeśli chcesz, abym ją zabiła, to tylko powiedz, a to zrobię!Misa do Lighta[1].

Przyjaciółka Misy Amane to dziewczyna, która pomogła Misie wysłać Taśmy do stacji Sakura TV.

Wygląd[]

Przyjaciółka Misy to młoda, szczupła dziewczyna o bladej cerze i kobiecych kształtach. Ma czerwone włosy do ramion, mocno wycieniowane w „pazurki”. Ubrana jest w białą bluzkę z krótkim rękawem (anime)[1] czy czarny podkoszulek na ramiączkach i pasiaste rękawiczki bez palców (manga)[2].

Ani w anime, ani w mandze nie ukazano jej twarzy, lecz w tym pierwszym widać jej spiczasty podbródek i usta, pomalowane czerwoną szminką. Ma długie paznokcie i zadbane dłonie.

Osobowość[]

Interesuje się magią, okultyzmem i sprawami paranormalnymi – duchami, istotami z zaświatów i upiorami. Ufa Misie i chce jej pomóc. Łatwo daje się namówić na prowokację i żart z mediów.

Jej wygląd i wystrój pokoju wskazują na buntowniczy styl życia i zainteresowanie rockiem.

Historia[]

Dziewczyna mieszkała w Kansai w Japonii, gdzie poznała Misę Amane. Dziewczyny połączyła przyjaźń i utrzymywały ze sobą kontakt[2].

Fabuła[]

Ten fragment artykułu wymaga dopracowania!
Trzeba w nim dopracować fabułę. Pomóż projektowi Death Note Wiki, i rozbuduj go. Będziemy wdzięczni za każdą pomoc.

Ciekawostki[]

13 Misa i jej przyjaciółka - różnice

Różnice między mangą i anime.

  • Jej wygląd różni się w zależności od medium – w anime jest bardziej stonowany, w mandze zaś bardziej pasujący do rockowego stylu Misy. Również film, jaki ogląda wraz z Misą zmienia się: w anime przedstawiony jest tajemniczy las we mgle, w anime zaś budynki w mieście nocą.

Odniesienia[]

  1. 1,0 1,1 Death Note Anime; Odcinek 13
  2. 2,0 2,1 Death Note Manga; Rozdział 29. Broń, str. 17
Advertisement