FANDOM

Połączenie (合流, Gōryū) jest drugim tomem mangi Death Note.

Streszczenie Edytuj

Light zdołał poznać dane śledzącego go tajemniczego mężczyzny. Przekonany o słuszności swoich racji, postanawia jednym ruchem pozbyć się wszystkich zaangażowanych w „sprawę Kiry” agentów FBI…
To jednak nie koniec jego problemów. Do akcji wkracza osobiście największy wróg Kiry - genialny detektyw L. Czy pozyskanie nowych sojuszników pozwoli mu ostatecznie zatryumfować nad przeciwnikiem?
Dwa błyskotliwe umysły. Każdy skupiony na jednym tylko celu - pokonać tego drugiego.
Light kontra L - runda druga. Start!

Myśl autora Edytuj

Tak tylko się zastanawiam - może nie powinienem rysować bogów śmierci? Co jeśli spadnie na mnie jakaś klątwa czy coś…? Jednak rysuję - choć przyznam, że z duszą na ramieniu…Takeshi Obata

Rozdziały Edytuj

Page 8. Kobieta Edytuj

Page 9. Luki Edytuj

Page 10. Połączenie Edytuj

Page 11. Jeden Edytuj

Page 12. Bóg Edytuj

Page 13. Odliczanie Edytuj

Page 14. Pokusa Edytuj

Page 15. Telefon Edytuj

Page 16. Na głowie Edytuj

Zasady zawarte w tomie Edytuj

  • Można opisać przyczynę i okoliczności śmierci ofiary zanim wpisze się jej imię i nazwisko. Imię i nazwisko ofiary należy jednak wpisać w miejscu przed opisanym sposobem śmierci Osoba pisząca ma na to 19 dni (według ludzkiego kalendarza).
  • Wpisu w notesie może dokonać również osoba nie będąca jego właścicielem, o ile wyraźnie ujrzy w myślach twarz ofiary i zna jej imię i nazwisko.
  • Death Note nie działa na ludzi, którzy mają za sobą mniej niż 780 dni życia.
  • Jeżeli imię i nazwisko ofiary zostanie zapisane cztery razy, Death Note przestanie działać w odniesieniu do tej osoby.
  • "Samobójstwo" również może być podane jako przyczyna śmierci. Zasadniczo wszyscy ludzie są w stanie popełnić samobójstwo, nie ma zatem powodu by ten sposób śmierci uważać za coś niemożliwego do zrealizowania.
  • Jeżeli „samobójstwo” lub „wypadek”, podane jako przyczyna śmierci, wymagałyby śmierci osób innych niż wpisana do Death Note'a, ofiara umrze po prostu na zawał. W ten sposób unika się spowodowania śmierci osób trzecich.

Nawigacja Edytuj