Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Ochroniarz to pracownik Centrum Badań nad Chorobami Zakaźnymi, zabity przez Hatsunę Misawę.

Wygląd[]

Jest wysoki i dosyć szczupły. Ma mocno opaloną skórę. Jest brunetem o ciemnych włosach, jego nos jest prosty i długi, a usta dość wąskie.

Ubrany jest w mundur, składający się z popielatej koszuli, spodni i czapki. Na koszuli ma naszywkę z imieniem i nazwiskiem. Na ramieniu ma biały sznur(sznury takie umieszczane są przy mundurach szeregowych, podoficerów, oficerów i generałów), a na szyi smycz z plakietką ze zdjęciem i danymi. Spodnie ma spięte białym pasem, a czapka ma czarne wykończenie.

Osobowość[]

Ochroniarz jest służbistą - jest niezadowolony z przyjazdu grupy Blue Ship w nocy, co widać po jego zniechęconej minie, jednak jest dla nich uprzejmy i pyta się, czy może im w czymś pomóc.

W jego budce widoczne jest opakowanie po jedzeniu błyskawicznym i puszcze prawdopodobnie napoju energetycznego.

Fabuła[]

Vlcsnap-2017-03-04-18h24m14s647

Hatsune zabijająca strażnika.

Strażnik ochrony przebywa w wolno-stojącej budce ochrony, pełniącej też funkcje recepcji i pilnuje terenu w godzinach wieczornych. Pod budynek podjeżdża czarny van z członkami organizacji Blue Ship. Strażnik wychodzi z budki i podchodzi do auta. Kierujący Daisuke Matoba opuszcza szybę, a z tylnego siedzenia wychodzi Hatsune Misawa, która z sympatycznym uśmiechem przeprasza, że przeszkadzają mu o tak późnej porze, ale mają problem. Nie kończy zdania, tylko wbija nóż w brzuch mężczyzny, a następnie kwituje to tylko słowami „co za ludzie”. Mężczyzna ginie.

Ciekawostki[]

Maki Nikaidō ucieka przed Blue Ship po śmierci ojca

Maki przebiega obok budki strażnika, ale nie widać ani ciała, ani śladów morderstwa.

  • Prawdopodobnie jego ciało zostało ukryte, aby nie zwracać uwagi, ponieważ w ujęciu ukazującym Maki przechodzącą później obok tego miejsca nie widać już ani ciała, ani śladów po morderstwie.
Advertisement