FANDOM

Nienazwana zwolenniczka Kiry to kobieta, która pojawia się w grupie zwolenników Kiry na tajemniczej ceremonii dziejącej się po śmierci Lighta Yagamiego. Przewodzi modłom do Kiry i błaga go o powrót.

Wygląd Edytuj

Nienazwana zwolenniczka Kiry ma długie, jasne, sięgające do piersi włosy z grzywką, odgarniętą z twarzy i sięgającą do kości policzkowych. Ma duże, jasne oczy. Posiada kobiecą sylwetkę.

Ubrana jest na biało, w suknię z wysokim kołnierzem i długą, luźną pelerynę z kapturem nałożonym na głowę. Prawdopodobnie ma we włosy wplecioną jasną wstążkę.

Osobowość Edytuj

108 Ceremonia zwolenników Kiry

Nienazwana zwolenniczka Kiry niesie świecę.

Nie znamy jej charakteru, ale prawdopodobnie ma silne poczucie sprawiedliwości, na co wskazuje jej zafascynowanie Kirą, a także dużą charyzmę, skoro została wybrana na główną zwolenniczkę Kiry, która przewodzi modłom do niego.

Fabuła Edytuj

109 zwolenniczka Kiry kładzie świecę

Nienazwana zwolenniczka Kiry kładzie świecę na ziemi

Nocą 28 stycznia 2011 roku w nieznanym miejscu na wzgórzu zbiera się tłum wyznawców Kiry. Wszyscy ubrani są w ciemne peleryny z kapturami na głowach. W tłumie są osoby w różnym wieku - od małych dzieci do starców. Każdy niesie zapaloną świecę. Ludzie wchodzą długim ciągiem na szczyt.

Gdy zbliżają się do czubka wzgórza rozstępują się, a środkiem idzie Nienazwana zwolenniczka Kiry. Ubrana jest na biało i również niesie świecę. Podchodzi do kamienia na szczycie, kładzie świecę na ziemi, klęka i zaczyna się modlić do Kiry, który odszedł dokładnie rok wcześniej[1].

Ciekawostki Edytuj

  • Wiele osób uważało, że zwolenniczką Kiry jest w rzeczywistości Misa Amane, jednak autor serii Tsugumi Ōba zaprzeczył temu i powiedział, że wśród zwolenników Kiry zebranych na ceremonii nie było Misy[2].
  • Takeshi Obata planował nie pokazywać twarzy Nienazwanej zwolenniczki Kiry, jednak uznał, że w ostatnim rozdziale „chciał narysować coś naprawdę ładnego”[2].

Odniesienia Edytuj

  1. Manga Death Note: Rozdział 108. Koniec
  2. 2,0 2,1 Manga Death Note: How to Read 13