Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki
Wstrzymuję się

Ten artykuł dotyczy postaci z filmu i powieści L: Change the WorLd . Jeśli to nie o to Ci chodziło, sprawdź też postać: Maki.

Maki Nikaidō (二階堂 真希, Nikaidō Maki) to postać występująca w filmie „L: Change the WorLd”. Jest uczennicą i córką doktora Kimihiko Nikaidō i zmarłej pani Nikaidō.

Wygląd[]

Maki ma 10 lat. Jest szczupła i średniego wzrostu. Ma ciemne oczy i włosy, które sięgają do podbródka. Jej grzywka jest prosta, tuż nad brwiami. Przeważnie ma na sobie czerwoną sukienkę na ramiączkach, sięgającą poniżej kolan. Innym jej ubiorem jest strój szkolny - koszula z krótkim rękawem i kołnierzykiem, a na to czarna sukienka do kolan. Jej buty to czarne pantofle. Zwykle ma przy sobie swój plecak i różowego, pluszowego misia.

Osobowość[]

Historia[]

Nie wiemy, kiedy Maki straciła matkę, lecz wychowywana jest przez ojca. W regularnych odstępach czasu dostawała od niego zastrzyk. Oprócz tego jej tata dawał jej zagadki, które musiała rozwiązywać. Ma misia, który po naciśnięciu odpowiedniego punktu odtwarza nagranie z głosem jej matki.

Fabuła[]

L: Change the WorLd (film)[]

L: Change the WorLd (powieść)[]

Cytaty[]

Advertisement