FANDOM

Linda (リンダ, Rinda) jest podopieczną sierocińca Wammy's House.

Wygląd Edytuj

Linda ma jasne włosy, spięte gumkami z koralikami w dwa kucyki . Grzywka opada jej na oczy. Nosi bluzę z kapturem, wkładaną przez głowę.

Osobowość Edytuj

Linda jest przyjacielską i miłą dziewczyną, która chętnie wyciąga pomocną dłoń do innych. Mimo tego, że Near nieczęsto przebywał na zewnątrz, zaproponowała mu wyjście.

Historia Edytuj

Nie wiemy w jakim wieku Linda została sierotą i trafiła do Wammy's House. Przebywała w sierocińcu w okresie, gdy mieszkali tam również Near i Mello. Zna również Matta.

Fabuła Edytuj

Linda

Linda i Nate

Lindę poznajemy, gdy idąc z innymi dziećmi się bawić, zauważa Neara - chłopca, który zawsze stoi z boku. Pyta Neara czy chciałby pójść z nimi na zewnątrz i dołączyłby do zabawy, lecz jeden z kolegów mówi do niej, by go zostawiła, a sam Near odmawia, nadal układając puzzle.

Jest wspomniana również później - jako bardzo zdolna rysowniczka jest autorką portretów Neara i Mello, które zrobiła dla Matsudy i Aizawy.

Ciekawostki Edytuj

B3be662dcb4c28de377232145c3e072d

Rysunki Lindy

  • Istnieje teoria, że Linda pojawia się w Death Note Relight: L's Successors jako bezimienne dziecko pytające L'a czego się boi. Jest to jednak niepotwierdzona informacja.