Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Kira's Kingdom jest programem telewizyjnym wyprodukowanym przez telewizję Sakura.

Fabuła[]

Kiedy Kira zaczął stawać się coraz bardziej popularny, Hitoshi Demegawa, dyrektor telewizji Sakura, postanawia stworzyć Kira's Kingdom, program poświęcony właśnie tej postaci. Demegawa jest prowadzącym tego show i choć z początku polega na dyskusjach na temat Kiry, później popada w skrajność, nazywając go bóstwem. Cały program, jak i sam jego gospodarz, stają się czasami użytecznymi pionkami dla Lighta, tak jak wtedy, gdy Japońska Grupa Dochodzeniowa schwytała Kirę z Yotsuby. Podczas wydarzeń z uczestnictwem Neara i Mello, Yagami za pośrednictwem Misy przekazuje informacje na temat położenia bazy SPK. Demegawa wraz z innymi zwolennikami Kiry atakują kwaterę główną, jednak ich uwagę całkowicie pochłaniają pieniądze lecące z górnych kondygnacji budynku. Ujawnia to prawdziwe zamiary prowadzącego oraz reszty zwolenników, którzy są zainteresowani wyłącznie pieniędzmi.

Demegawa przyjmuje później darowizny od widzów, prawdopodobnie chcąc za ich pomocą wznieść ogromny budynek na cześć Kiry. Po ujawnieniu planu prowadzący powołuje kilku nowych członków do swojego „kościoła” i twierdzi, iż są to wszyscy przedstawiciele Kiry. Gdy zaczyna obiecywać, iż Kira ujawni się i przyjdzie zamieszkać w swoim królestwie, szybko staje się przeszkodą dla Lighta. Yagami nie ma bowiem zamiaru zdradzać swojej tożsamości i woli, aby był nieznajomym nikomu bóstwem, a nie rzeczywistą istotą. Teru Mikami czuje, że Kira nie chce takiego obrotu sytuacji, zabija Domegawę i innych członków programu telewizyjnego, kończąc show.

Po śmierci Domegawy zgłasza się wiele stacji telewizyjnych, wyrażając chęć przejęcia reprezentowania Kiry. Stwierdzają, iż telewizja Sakura była prowadzona przez skorumpowanego człowieka. Przepraszają za to i proszą Kirę o przebaczenie, mając nadzieję, iż nadal będą mogli go reprezentować. W końcu wybrany zostaje program NHN, natomiast reprezentantem Kiry — Kiyomi Takada.

Advertisement