Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Hideki Ryūga (流河 旱樹, Ryūga Hideki) jest japońskim piosenkarzem i aktorem. Posiada własny program telewizyjny.

Wygląd[]

Jest dobrze zbudowanym siedemnastolatkiem. Ma włosy w odcieniu ciemnego blondu wpadającego w brąz, sięgające do ramion, niechlujnie ułożone i oczy w tym samym kolorze co włosy.

Osobowość[]

Historia[]

Fabuła[]

Początkowo widzimy go w programie telewizyjnym oglądanym przez Sayu. Później, kiedy L postanowił ujawnić się światu na uczelni używał jego nazwiska. Powodem używania przez L'a nazwiska Ryūgai jest Light, który żeby przetestować to nazwisko wpisałby je do Dziennika i zamiast twarzy L mógłby wyobrazić sobie twarz aktora i go przez przypadek zabić.

Hidekiimisa

Hideki i Misa na planie filmowym

W końcu Ryūga ma rzeczywisty, aczkolwiek krótki, wkład w głównym wątku opowieści, gdy Misa Amane odgrywa rolę w serialu. Podczas kręcenia sceny, w której ma ją pocałować, Misa protestuje, odmawiając pocałowania go ze względu na bezkompromisową wierność wobec Lighta, co znacznie frustruje reżysera.

Ostatni raz widzimy go na festiwalu muzyki pop, gdzie jest prezentowany przez Kiyomi Takadę.

Ciekawostki[]

Cytaty[]

Odniesienia[]

Advertisement