Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

David Hoope (デイビット・ホープ, Debiddo Hōpu) to prezydent Stanów Zjednoczonych. Występuje tylko w mandze, w anime zastępuje go George Sairas.

Wygląd[]

Jest starszym mężczyzną, który jest, jak na swój wiek, dobrze zbudowany. Ma siwiejące włosy, które kiedyś był czarne. Na twarzy ma dużo zmarszczek. Wokół jego oczu zbierają się kurze łapki, a na całej twarzy widać oznaki wieku.

Osobowość[]

Spokojny i cichy. Wie, jakie są jego obowiązki i stara się podejmować jak najlepsze decyzje, aby nie zawieść ludzi. Przyjmuje informacje o notesie dość spokojnie - jest zaskoczony, ale nie reaguje paniką.

Fabuła[]

5 marca 2012 roku do Prezydenta przychodzi Near i dyrektor FBI - Steeve Maison. Wychowanek Wammy's House dzieli się swoimi przypuszczeniami, że Kira podszywa się pod L i wyjawia, że prawdziwy L nie żyje. Tłumaczy też, że Kira zabija za pomocą Death Note, który jest w posiadaniu japońskiej Policji. Razem z Maisonem Near namawia Hoope'a na utworzenie SPK, aby walczyć z Kirą. Prezydent Stanów pyta się dyrektora FBI, kim jest chłopiec, który go odwiedził, na co ten odpowiada, że prawdziwym następcą L.

Cytaty[]

Advertisement