Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Centrum Badań nad Chorobami Zakaźnymi to miejsce w którym pracowali Kimihiko Nikaidō i Kimiko Kujō. To właśnie tam prowadzono badania nad wirusem.

Wygląd[]

Centrum badań nad Chorobami Zakaźnymi to kompleks oszklonych budynków, w których mieszczą się gabinety naukowców, ściśle zamknięte laboratoria i pracownie badawcze. Teren jest pilnowany - przed budynkiem jest budka, w której całodobowo przebywa stróż, a dostęp do wielu pomieszczeń i laboratorium jest możliwy tylko dla niektórych osób (blokada hasłem oraz skan linii papilarnych i siatkówki oka).

Od zewnątrz placówkę otaczają trawniki oraz klomby obsadzone niskimi krzewami i drzewami. Budynek ma białe wykończenie oraz szklano-lustrzane ściany. W środku dominuje biel - zarówno meble, jak i ściany i posadzki są w tym kolorze. Ubiorem obowiązującym pracowników jest schludne ubranie przykryte białym fartuchem, a w laboratoriach skafandry ochronne w szarym kolorze, założone na czarny komplet, składający się z bluzki z długim rękawem oraz getrów.

Pracownicy[]

Grupa do spraw pandemii[]

  • Profesor Kimihiko Nikaidō - profesor zajmujący się badaniem nad wirusem. Znawca tematyki, autor publikacji na temat wirusów i chorób zakaźnych.
  • Doktor Kimiko Kujō - asystentka profesora Kimihiko Nikaidō, Badacz od Spraw Wirusów.

Inni[]

  • Nienazwani laboranci - laboranci i naukowcy niższych szczebli przebywający na terenie Centrum.
  • Ochrona - ochrona kompleksu, zajmująca się pilnowaniem terenu przed osobami nieupoważnionymi.

Fabuła[]

L: Change the WorLd[]

Nawigacja[]

Advertisement