Death Note Wiki
Advertisement
Death Note Wiki

Arayoshi Hatori (葉鳥新義, Hatori Arayoshi) był wiceprezesem Yotsuby ds. marketingu.

Wygląd[]

Hatori jest normalnej nie wyróżniającej się postury, ma białe, raczej krótkie włosy. Ubiera się służbowo.

Osobowość[]

Hatori nie jest zbyt inteligentny, czy kreatywny. Jest lekkomyślny. W Death Note: How to Read 13 jest napisane, że Hatori nie może poradzić sobie z presją posiedzeń. Hatori jest nieślubnym synem prezesa firmy i wykorzystuje ten fakt, aby czerpać dla siebie korzyści. Ukończył dział filologii na uniwersytecie Futatsubashi. Jest żonaty i ma dzieci. Po tym jak lekkomyślnie wyznaje swoje poglądy, zostaje zabity przez Kirę Yotsuby, Kyōsuke Higuchiego.

Fabuła[]

Kiedy Matsuda podsłuchiwał naradę ósemki Yotsuby, Hatori wraz z Shimurą go zdemaskowali. Opuścili spotkanie i pilnowali menadżera. Hatori uważał, że Misa Amane mogłaby być dla nich dobrą reklamą. Po rzekomej śmierci Matsudy, Arayoshi wyznał, że ten przynajmniej umarł na ich oczach i nie będą musieli się już zastanawiać.

Na kolejnym spotkaniu, gdy Ōi czyta raport od Colila i okazuje się, że detektyw wymaga pieniędzy za milczenie - Arayoshi pod wpływem impulsu wyjawia wszystkim, co myśli. Powiedział, że ma dość posiedzeń i nie wie, który z nich jest Kirą, ale nie chce trafić do więzienia. Higuchi dobrze już wiedział, co się stanie z Hatorim, dlatego rzucił ze śmiechem, że ten już następnego dnia będzie martwy. Hatori po tych słowach dopiero pomyślał i starał się to wszystko odwrócić, ale nikt już na to nie zwracał uwagi.

Arayoshi Hatori został zamordowany przez Kirę z Yotsuby, Kyōsuke Higuchiego.

Ciekawostki[]

  • Interesuje się ceramiką.
  • Nie cierpi warzyw.

Cytaty[]

Cóż, przynajmniej zginął na naszych oczach.

Nie wiem, który z was jest Kirą, ale nie chcę się w to zagłębiać i skończyć w więzieniu!

Nawigacja[]

Advertisement